Strategia TR Online na lata 2020-2023

Wypracowana przez Zespół TR Warszawa “Strategia TR Online na lata 2020-2023” powstała z potrzeby znalezienia i uruchomienia nowych form kontaktu z publicznością oraz sposobów działalności teatralnej, wywołanej przez wprowadzony w marcu 2020 roku stan epidemii i zasady kwarantanny w Polsce. Jej głównym celem jest zbudowanie warunków do długofalowego rozwoju, produkcji i odbioru wartościowych artystycznie wydarzeń performatywnych w internecie. Strategia ma doprowadzić nasz zespół do zbudowania sceny online nieograniczonej miejscem i czasem, umożliwić dotarcie do szerokiego grona zróżnicowanych odbiorców i odbiorczyń – zarówno obecnej publiczności, jak i osób, które nie miały dotąd możliwości uczestnictwa w programie TR Warszawa. Mamy świadomość, że działania online nie zastąpią żywego spotkania w teatrze. Mogą jednak uzupełnić i wzmocnić program realizowany dziś na scenach TR Warszawa, a najbliższej przyszłości w nowym budynku TR Warszawa na Placu Defilad (przyszłym Placu Centralnym).

Warto podkreślić, że program TR Online staje się czwartą linią programową TR Warszawa, obok trzech uzupełniających się linii: międzynarodowej, nowych talentów i l działań terenowych.

Wierzymy, że doświadczenie działalności TR Warszawa online w czasie kwarantanny przyczyni się do stworzenia nie używanych dotąd wirtualnych przestrzeni dla sztuk performatywnych, nie tylko na czas kryzysu. Zachęcamy do zapoznania się ze Strategią TR Online, którą będziemy realizować od sezonu artystycznego 2020/2021.

> Pobierz Strategię TR Online na lata 2020-2023 (.docx, 59KB)

> Pobierz Strategię TR Online na lata 2020-2023 (.pdf, 249 KB)