Kasa biletowa
Godziny otwarcia
Dyżur telefoniczny i mailowy
pon. – pt. w godz. 10:00 -17:00
Kasa czynna na 3 godz. przed rozpoczęciem każdego wydarzenia biletowanego.
tel.: 505 283 185
kasa@trwarszawa.pl
Bartłomiej Wlazło
zastępca kierownika działu rozwoju publiczności ds. sprzedaży i marketingu
tel. 570 758 620
bartek.wlazlo@trwarszawa.pl
Monika Pizło
specjalista ds. sprzedaży
tel. 533 380 154
monika.pizlo@trwarszawa.pl
Magdalena Figura
specjalistka ds. sprzedaży
tel. 570 762 967
magdalena.figura@trwarszawa.pl
Rezerwacja biletów
Rezerwacji biletów indywidualnych i grupowych można dokonywać telefonicznie, e-mailowo lub osobiście w kasie.
W celu dokonania rezerwacji niezbędne jest udzielenie następujących informacji:
1) data, godzina, tytuł wydarzenia;
2) liczba biletów;
3) miejsce (dostępne z puli miejsc wskazanych do sprzedaży);
4) rodzaj biletów;
5) nazwisko i imię;
6) adres e-mail (dla osób, które go posiadają);
7) numer telefonu kontaktowego.
Bilety, które zostały zarezerwowane, należy wykupić w terminie 7 dni kalendarzowych od daty rezerwacji, ale nie później, niż 48 godzin przed wydarzeniem.
Rezerwacja grupowa (powyżej 10 biletów) jest ważna 14 dni – należy ją wykupić nie później, niż 7 dni kalendarzowych przed datą wydarzenia.
Po upływie wskazanego terminu nieopłacone rezerwacje zostaną anulowane.
Metody płatności
Płatność online poprzez PayU za zarezerwowane bilety lub kupione w Kasie Online:
– przelew bankowy online;
– BLIK;
– Karta płatnicza;
– Google Pay, Masterpass, Visa Checkout Płacę później – PayPo, Twisto.
Płatność tradycyjnym przelewem na konto za zarezerwowane bilety:
Numer konta: 51 1240 6247 1111 0000 4974 9212
TR Warszawa
ul. Marszałkowska 8 00-590 Warszawa
W tytule przelewu prosimy podać numer rezerwacji, imię i nazwisko oraz datę spektaklu. W przypadku płatności przelewem decydująca jest data zaksięgowania na koncie teatru.
Płatność w kasie:
– gotówka;
– karta;
– BLIK.
Faktury
W przypadku, gdy osoba rezerwująca chce otrzymać fakturę VAT konieczne jest uzupełnienie danych o osobowe/nazwę firmy lub instytucji, na którą faktura ma być wystawiona, adres (ulica, kod pocztowy, miasto) oraz numer identyfikacji podatkowej NIP. Chęć otrzymania faktury VAT powinno się zgłosić w momencie zakupu biletów na wydarzenia. (w Kasie Online w kroku zakupowym PODSUMOWANIE I PŁATNOŚĆ).
Zgodnie ze zmianą przepisów od 1 stycznia 2020 r. fakturę do paragonu na rzecz podatnika prowadzącego działalność gospodarczą, można wystawić tylko w przypadku, gdy na paragonie zostanie wskazany firmowy numer NIP nabywcy.
Dojazd
Przed TR Warszawa są dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Znajdujemy się w Śródmieściu Warszawy, dlatego nie dysponujemy własnym parkingiem.
Autobusy linii: 119, 131, 138, 143, 151, 167, 168, 182, 187, 188, 411, 502, 514, 520, 532, 525
Najbliższe przystanki autobusowe: Litewska / Pl. Unii Lubelskiej / Marszałkowska
Tramwaje linii: 4, 10, 18
Najbliższy przystanek: pl. Unii Lubelskiej
Od przystanku tramwajowego pl. Unii Lubelskiej do wejścia do teatru jest 300 m.
Metro: linia M1 / najbliższa stacja to Metro Politechnika (około 8 minut spacerem od TR Warszawa).
Kontrola biletów
Kontrola biletów odbywa się przed wejściem do teatralnej szatni.
Bilet opłacony online można pokazać Bileterowi/Bileterce na ekranie telefonu.
Osoby posiadające bilety ulgowe mogą zostać poproszone o okazanie ważnego dokumentu upoważniającego do zniżki przed wydarzeniem lub spektaklem.
Osoby spóźnione
Obsługa widowni ma prawo odmówić wejścia na widownię osobie spóźnionej.
Wejście na widownię możliwe będzie w przerwie spektaklu lub w taki sposób, który nie zakłóca przebiegu wydarzenia.
Wejściówki
Sprzedawane są na 30 minut przed rozpoczęciem spektaklu. Wejściówka nie gwarantuje miejsca siedzącego na widowni. Osoby z wejściówką zajmują miejsca wyznaczone przez obsługę widowni. TR Warszawa zastrzega sobie prawo do niesprzedawania wejściówek na wybrane wydarzenia. Informacje o dostępności wejściówek udziela Kasa Biletowa.
Zwrot i zamiana biletów
Zwrot biletów możliwy jest do 72 godzin przed rozpoczęciem spektaklu. W celu dokonania zwrotu, prosimy o przesłanie biletu na adres mailowy kasa@trwarszawa.pl z prośbą o zwrot.
Zwrot pieniędzy odbywa się tą samą formą jaką nastąpiła pierwotna płatność.
Zamiany biletów możemy dokonać najpóźniej dzień przed spektaklem. Prosimy o kontakt pod adresem kasa@trwarszawa.pl z załączeniem biletów oraz prośbą o zamianą na nowy termin.
W sprawie zwrotów zakupionych przez portal Kicket.com oraz eBilet.pl, prosimy o kontakt z tymi bileteriami.